miercuri, 4 aprilie 2012

21



Amintirile... sunt pasarile phoenix care renasc mereu din cenusa  trecutului. Cu aripile lor de foc, cu postura lor impozanta, trezesc sufletului...menirea. Si dintre toate cea mai arzatoare, cea mai galagioasa si frumos zburatoare esti TU. Mi-e dor... atat de dor de tine. Cu aripi divine, cu zambet de miere si chip de  frumos, mi-e dor sa ploua rar. Si camera sa geama, si ochii sa se piarda... si visele sa-si sparga... mierea-n realitate. Nu este secunda... nu este moment, la fel cum nu este dorinta care sa nu-ti fie dedicata tie. Gandului ca-ai sa vi, sperantei ca ma vei iubi... dorintei de-a traii.



In fiecare zi ma gandesc la tine iar apoi ma mai gandesc putin la tine:). 

In fiecare zi cand soarele rasare... ma uit in jur si caut un motiv sa merg mai departe..

Si te vad...nu te ating si ma rog pentru tine in fiecare noapte... iar cand soarele rasare, esti tot in gandul meu

Si al ceasului cadenta...isi sparge-ecoul in urechile mele.... si continui sa ma gandesc la tine...




nu mai este viata, nu mai este ploaie, nu mai este vant, nu mai sunt rasete, sau plans, sau teama, nu mai este cantec.

Ia-ma cu tine acolo unde esti, ia-ma cu tine... acolo unde esti. Pentru ca atunci cand cineva pleaca, cine ramane...sufera mai mult.


Nici cerul nu mai e, nici vant sau foc sau gheata, nu mai e viata si nici furie nu mai e...


Ia-ma cu tine acolo unde esti, ia-ma cu tine... acolo unde esti. Pentru ca atunci cand cineva pleaca, cine ramane...sufera mai mult.





dar in final....

Daca imi ramai tu, daca-mi ramane imbratisarea ta si sarutul pe care-l inventezi in fiecare zi...si daca raman aici(langa tine) dupa ce soarele apune, in vesnica ta melancolie..totul va fi bine... pentru ca eu.. da EU... depind de tine!...si daca ramai tu... imi ramane viata... menirea...

Iar pasarea phoenix nu va mai cunoaste nicicand cenusa....

P.S. I Love You




Niciun comentariu: