duminică, 5 mai 2013

Penthru Tine




De-acord, au existat alte moduri de despărţire ... câteva cioburi de lut poate ne-ar fi putut ajuta, în aceasta linişte amară, am decis să iert greşelile pe care le putem face când ne iubim prea mult..

De-acord,   adesea te imploram... aproape ca o mamă, mă înconjurai, mă protejai... ți-am furat acest sânge,pe care nu l-am fi putut separa... în mijlocul cuvintelor, a viselor eu voi ţipa

Te iubesc, te iubesc... ca un nebun, ca soldat, ca un star de cinema. Te iubesc, te iubesc ca un lup, ca un rege ca un bărbat care nu mai sunt... vezi tu? te iubesc în modul acesta...

de-acord, eu ţi-am încredinţat toate zâmbetele mele, toate secretele mele... chiar şi pe acelea care doar un frate ar şti cum să le păstreze. în aceasta casă de piatră, satan ne privea dansând.. am vrut atât de mult războiul corpurilor ce fac pace...

Te iubesc, te iubesc... ca un nebun, ca soldat, ca un star de cinema. Te iubesc, te iubesc ca un lup, ca un rege ca un bărbat care nu mai sunt... vezi tu? te iubesc în modul acesta...



Niciun comentariu: